تریلر رسمی بازی GTA 6 منتشر شد [تماشا کنید] - فناوران نسل برتر رایانه (کامپیوتر فیض)

تریلر رسمی بازی GTA 6 منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر رسمی بازی GTA 6 منتشر شد [تماشا کنید]

پس از سال‌ها انتظار بالاخره دیشب راک استار از بازی جدید Grand Theft Auto VI رونمایی کرد که با انتشار اولین تریلر از GTA 6 همراه بود. این تریلر حاوی جزئیات کلیدی درباره داستان بازی، گرافیک آن، نسخه جدید وایس سیتی و البته کاراکتر جدید جی تی آی 6 است. بهتر است خودتان تریلر این بازی جذاب را ببینید.

انتشار اولین تریلر رسمی بازی Grand Theft Auto VI بی حاشیه هم نبود. این تریلر پیش از انتشار رسمی بر روی شبکه‌های اجتماعی لو رفت، از همین رو راک استار مجبور شد زودتر از موعد نسخه رسمی را منتشر کند.

تریلر رسمی بازی GTA VI [دارای حذفیات]

در بیانیه مطبوعاتی راک استار گیمز به انتشار بازی Grand Theft Auto VI در سال 2025 میلادی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و S اشاره کرده و وجود یا عرضه نسخه PC به کلی مطرح نشده است. از همین رو ممکن است نسخه PC بازی GTA 6 با فاصله یک حتی چند ساله عرضه شود.

گرافیک GTA 6

 

در تریلر رسمی بازی GTA 6 به خوبی پیشرفت این نسخه جدید دیده می‌شود و کاراکترها هم بسیار واقع‌گرایانه‌تر از GTA V هستند. همچنین نورپردازی و سایه‌ها بسیار بهتر از نسخه پیشین هستند، با این حال اطلاعی از به‌کارگیری جلوه‌های گرافیکی پیشرفته چون Ray Tracing در دست نیست.

 

بازی GTA 6

 

یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات در GTA6، اضافه شدن یک کاراکتر جدید است که به نظر می‌رسد با کاراکتر دیگر زوج باشند. این کاراکتر جدید مؤنث است و آن‌طور که در تریلر نشان داده می‌شود، پس از آزادی از زندان، با کاراکتر دیگر بازی قانون شکنی و انجام جرم در شهر را آغاز می‌کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *