هدست گیمینگ ریزر BlackShark V2 -فروشگاه فیض کامپیوتر-فروش هدست گیمینگ ریزر

 

تمامی کالاهای موجود با گارانتی اصلی به فروش میرسد

 

هدست گیمینگ ریزر BlackShark V2 + USB Mic Enhancer

RAZER-logo
  • هدست: گیمینگ
  • نوع اتصال: جک 3.5 میلی متری
  • حذف نویز: پیشرفته
  • طراحی: ارگونومیک
  • میکروفون: قابل جدا شدن
  • کنترل صدا: روی هدست
  • وزن: 262 گرم

ریزر که در تولید لوازم گیم فعال است هدست های زیادی تولید کرده اما هدست گیمینگ ریزر BlackShark V2 را می توان یکی از بهترین های آن دانست. این هدست با یک کارت صدای یو اس بی 7.1 کانال عرضه شده است. از این هدست می توان در PS4 و کامپیوتر و گوشی استفاده کرد و بدون شکاز کیفیت صدای آن شگفت زده می شوید. سه کانال مجزا برای صدای زیر ، بم و متوسط در این هدست تعبیه شده که تجربه یک صدای شفاف و واضح را برای کاربر به ارمغان می آورد. میکروفون این هدست با توجه به اینکه شاید کاربر نیاز به آن نداشته باشد قابلیت جدا شدن دارد و می تواند نویز های اضافی محیط را به صورتی پیشرفته حذف کند و صدایی واضح را دریافت کند.

 

هدست گیمینگ BlackShark V2 + USB Mic Enhancer

برای اتصال هدست گیمینگ ریزر BlackShark V2 به دستگاه های مختلف، ریزر ارتباط جک صوتی 3.5 میلی متری را برای این هدست انتخاب کرده است. به این ترتیب کاربران می توانند آن را به دستگاه های مختلفی نظیر سیستم های خانگی، دستگاه های مجهز به سیستم عامل مک، کنسول های بازی PS4، Xbox One و Nintendo Switch و حتی گوشی های هوشمند متصل کنند. البته شرکت سازنده اعلام کرده است که کارت صدای USB این هدست تنها با سیستم های خانگی مجهز به ویندوز 10 سازگاری دارد.

کارت صدای USB که در مسیر اتصال میکروفون به هدست تعبیه شده است دارای قابلیت های جالبی است و به کاربران اجازه می دهد به منظور ثبت صداهای با کیفیت تر تنظیمات اختصاصی و گوناگونی را صورت دهند. قابلیت هایی نظیر Mic Boost، Voice Gate، Volume Normalization، Microphone Equalizer و Ambient Noise Reduction در این کارت صدا قابل دسترسی است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدست گیمینگ ریزر BlackShark V2 + USB Mic Enhancer”

محصولات پربازدید

فروش ویژه
305,000 تومان
فروش ویژه
334,000 تومان
فروش ویژه
169,000 تومان
فروش ویژه
154,000 تومان
فروش ویژه
150,000 تومان
4,949,000 تومان