کیبورد A4TECH مدل KR-83 - فناوران نسل برتر رایانه (کامپیوتر فیض)

 

تمامی کالاهای موجود با گارانتی اصلی به فروش میرسد

 

کیبورد A4TECH مدل KR-83

لوگوی a4tech

 

  • نوع اتصال: باسیم
  • نوع رابط: پورت USB
  • ورودی USB: ندارد
  • ورودی میکروفن و هدفون: ندارد
  • چراغ‌ پس زمینه صفحه کلید: ندارد
  • حروف حک شده فارسی: ندارد

 

کیبورد A4TECH مدل KR-83 یکی از کیبورد های کلاسیک شرکت ای فورتک است که با داشتن ۱۰۴ کلید می تواند یک کیبورد مناسب و با کیفیت برای استفاده های روزمره و یا اداری باشد. کیبورد یکی از لوازم اصلی، ضروری و مورد نیاز هر کامپیوتری است. بدون این کیبورد ها دستورات ما به دست کامپیوتر نمی رسد و استفاده از آن خیلی سخت خواهد شد.

کیبورد A4TECH KR-83 به نوعی طراحی شده که دست را خسته نمی کند. به این نوع طراحی اصطلاحا ارگونومیک می گویند که به شما اجازه استفاده طولانی مدت بدون خسته شدن و درد گرفتن دست را می دهد. کابل USB که در این کیبورد به کار رفته اجازه اتصال سیمی و بدون هیچگونه محدودیتی را می دهد. در استفاده از کیبورد KR-83 برخلاف کیبورد های بی سیم موجود در بازار که به سرعت شارژ خالی کرده و استفاده از آن ها تا زمانی که دوباره شارژ شوند غیر ممکن می شود، نیازی به باطری ندارد و بنابراین شما محدودیتی در استفاده از کامپیوتر خود نخواهید داشت.

طول سیم این کیبورد ۱٫۵ متر است که دست و پا گیر نیست و جلوی کار کردن شما را نمی گیرد. حروف فارسی هم برای راحتی استفاده و تایپ کردن با کیبورد A4TECH به صورت حک شده کنار حروف انگلیسی وجود دارد. به همین دلیل شما احتیاجی به نصب برچسب های فارسی اضافی ندارید. کیبورد A4TECH مدل KR-83 با گارانتی ۱۸ ماهه نوترونیک عرضه می شود. این گارانتی خیال شما را از لحاظ خرابی های احتمالی در آینده راحت می کند.

برند کیبورد

اتصال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیبورد A4TECH مدل KR-83”

محصولات پربازدید

386,000 تومان
398,000 تومان
214,000 تومان
197,000 تومان
190,000 تومان
4,949,000 تومان

دسته بازی

گیم پد تسکو TG170

1,937,000 تومان