خرید کیس اداری-فروشگاه اینترنتی فیض کامپیوتر مشاور حرفه ای در تهیه سیستم های اداری

خرید کیس اداری

کیس اداری

راهنمای جامع و کامل خرید کیس اداری از صفر تا صد!

کیس‌های اداری و سیستم‌هایی که برای کارهای روزمره استفاده می‌شوند، در حال حاضر جزو ارزان‌ترین دستگاه‌ها نسبت به سایر هم خانواده‌های خود از جمله رایانه‌های گیمینگ و رندرینگ محسوب می‌شوند. اگر شما هم علاقه‌مند به خرید کیس اداری برای محیط خانه یا محل کار خود هستید، اما در این زمینه اطلاعات کاملی ندارید، کافیست تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

امروز سعی می‌کنیم که به شما یاد دهیم که چگونه به تنهایی قادر باشید که صفر تا صد خرید کیس اداری تان را انجام دهید. شما می‌توانید در پایان مقاله راهنمای خرید یک کیس آفیس، تمامی سوالات خود را با ما مطرح کنید تا در آپدیت‌های بعدی این مقاله به آن‌ها پاسخ دهیم. آیا آماده هستید؟

قیمت‌ها و هزینه‌های خرید کیس اداری به چه صورت است؟

اگر در بازار چرخی بزنید، می‌توانید مطمئن شوید که قیمت‌های خرید یک دستگاه و سیستم رایانه ای برای کارهای اداری و روزمره نسبت به چند ماه گذشته، افزایش قیمت شدیدی داشته‌است. قبل از این که به قیمت حاضر دستگاه‌ها و سیستم‌ها بپردازیم، بهتر است که علت افزایش قیمت خرید کیس اداری را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا متوجه فضای کنونی بازار سیستم‌های کامپیوتری ایران شوید!

باتوجه به تداوم و افزایش تحریم‌های اقتصادی، افزایش نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی، کاهش تولیدات کارخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ دنیا به واسطه ویروس کرونا شاهد این بودیم که بسیاری از کالاهای وارداتی یا دیگر وارد نشده‌اند و یا با قیمت‌های نجومی وارد بازار ایران شده‌اند. شما برای خرید سیستم‌های ابتدایی که تنها کارهای روزمره را قادر هستند که انجام دهند، در حال حاضر باید مبلغی در حدود چند میلیون تومان را بپردازید.

با این وجود سیستم‌های اداری که در حال حاضر در بازار ایران هستند بسته به قطعات و سخت‌افزارهای خود از ۶ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان، می‌توانند رنج قیمت داشته باشند. این نوع سیستم‌ها که بیشتر برای کاربران عادی و کافی نت‌ها مناسب است، قادر به انجام عملیات‌های سنگین و یا کارهای شدید گرافیکی نیست. پس قبل از خرید خود حتماً مشخص کنید که آیا نیازمند انجام کارهای گرافیکی و یا بازی با سیستم رایانه ای خود هستید یا خیر؟

راهنمای خرید کیس اداری

قبل از خرید کیس اداری بخوانید!

حالا که با قیمت و برخی از ویژگی‌های کیس‌های اداری آشنا شده‌اید، بهتر است قبل از خرید این موضوع را مشخص کنیم که کیس اداری برای چه کسانی مناسب است؟ اگر شما علاقه‌مند به اجرا و استفاده از نرم‌افزارهایی مانند مایکروسافت آفیس (Microsoft Office)، وبگردی در دنیای مجازی، تماشای فیلم و سریال‌های روز دنیا و کارهایی از این دست داشته باشید، خرید این نوع از کیس‌ها و رایانه‌ها به شما توصیه می‌شود!

در واقع افرادی که تنها به دنبال استفاده‌های روزمره و معمولی از کامپیوترها و سیستم‌های خود هستند، می‌توانند از این سیستم‌ها استفاده کنند. در واقع این نوع سیستم‌ها یا کارت گرافیک ندارند و یا نوع ضعیف آن را دارا هستند. در حقیقت شما نمی‌توانید برای انجام پروژه‌های سنگین گرافیکی و یا بازی کردن از سیستم‌ها و کیس‌های اداری استفاده کنید.

در این زمینه مدنظر داشته باشید که در صورت مراجعه به یک فروشگاه و نبود قطعه مورد نظر خود، پس از پرس و جو در مورد قیمت تصمیم‌گیری کنید که آیا مدت زمانی که باید برای تحویل کالای خود مطعل شوید، منطقی است یا خیر؟ این موضوع به شما برای یک خرید مقرون به صرفه شما کمک خواهد کرد.

برای خرید کیس اداری حتماً از یک مشاور حرفه ای کمک بگیرید!

برای این که بدانید به چه نوع سیستمی با چه ویژگی‌هایی نیاز دارید، لازم است که حتماً در این رابطه با یک مشاور حرفه ای و آگاه که قطعات و سیستم‌های کامپیوتری را بشناسد، صحبت کنید. در نظر داشته باشید که مشاور شما نباید قصد فروش کالاهای خود را داشته باشد، بلکه باید بر اساس نیاز شما بهترین دستگاه و سیستم را معرفی کند.

چگونه کیس اداری بخرم؟

معمولاً مراکز فروش و خرید کیس اداری که دارای مجوزهای لازم، خدمات پس از فروش و … هستند، دارای مشاورین فروش حرفه ای نیز هستند که به شما در داشتن یک خرید مناسب کمک می‌کنند. برای این که فرایند خرید کیس و سیستم شما سرعت بگیرد، تنها کافیست که قبل از مراجعه برای خرید، مشخص کنید که سیستم خود را برای چه کارهایی نیاز دارید؟ چه نرم افزارهایی را می‌خواهید استفاده کنید؟ چه کارایی و عملکردی از سیستم و یا کامپیوتر خود انتظار دارید؟

با تهیه این لیست و صحبت با مشاور بر اساس آن، می‌توانید سریعاً بهترین پیشنهاد را برای خرید کیس اداری بر اساس بودجه خود دریافت کنید. در انتها توصیه می‌کنیم که حتما قبل از خرید به خدمات پس از فروش مرکز خرید کیس اداری، مجوزهای مربوطه، زمان تحویل دستگاه و … هم توجه کنید. مدنظر داشته باشید که اگر در این زمینه شما هم دارای تجربیات مثبتی هستید، می‌توانید با اشتراک گذاری آن‌ها در بخش نظرات با دیگر علاقه مندان به آن‌ها کمک کنید که یک خرید مطمئن تر و ایمن تر داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *