کیس کامپیوتر دانشجویان - فناوران نسل برتر رایانه (کامپیوتر فیض)

فروش ویژه

کیس کامپیوتر دانشجویان

این روزها اکثر دروس دانشگاهی نیاز به دروس عملی و پروژه ای دارند که برای آن‌ها، شما مجبور هستید از یک کامپیوتر یا لپ تاب استفاده کنید! همین موضوع باعث می‌شود که تعداد زیادی از افراد به فکر خرید کیس کامپیوتر دانشجویان بیفتند! در ابتدا همینقدر کافیست که بدانید، این نوع کیس تفاوت ظاهری با دیگر کیس‌های کامپیوتری ندارد، اما دارای مشخصات فنی است که احتمالاً مورد نیاز دانشجویان وافرادی است که برای پروژه‌های درسی خود نیازمند یک سیستم رایانه ای هستند!

اطلاعات بیشتر مشاهده سیستم های دانشجویی

چرا باید کیس کامپیوتر دانشجویی داشته باشیم؟

کیس کامپیوتر که وسیله ای برای جمع‌آوری و گردآوری قطعات کامپیوتری است، به صورتی طراحی و استفاده می‌شود که قادر باشد تمامی سخت‌افزارهای مورد نیاز یک سیستم را در خود جمع‌آوری کند. شاید شما هم از این موضوع جالب بی اطلاع باشید که می‌توانید از کامپیوتر خود حتی بدون کیس هم استفاده کنید، اما برای این کار لازم است که تمامی قطعات سخت‌افزاری خود را بر روی میز بچینید و در آنجا آن‌ها را به یکدیگر بر طبق اصول خاص خود، متصل کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی برای خرید کیس کامپیوتر دانشجویان به شما ارائه کنیم!

تمامی دلایل بالا باعث می‌شوند که شما در هنگام مراجعه برای خرید یک سیستم کامپیوتری از فروشنده بخواهید که به شما یک کیس کامپیوتر دانشجویان را معرفی کند. سیستمی که قادر باشد، پروژه‌های دانشگاهی شما را به سرانجام برساند و به صورتی عمل کند که شما را از مراجعه به کافی نت‌ها و مکان‌هایی که سیستم‌های پیشرفته دارند، بی‌نیاز کند!

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسته به قطعات سخت‌افزاری موجود درون یک کیس، قیمت آن متفاوت خواهد بود. در ادامه سعی می‌کنیم به شما اطلاعاتی راجع به قیمت کیس مخصوص دانشجویان برای انجام پروژه‌های درسی ارائه کنیم که احتمالاً تا الان از آن‌ها اطلاع نداشتید!

چند نکته در خرید کامپیوتر دانشجویی

اولین نکته حائز اهمیت و جالب در هر خریدی، قیمت دستگاه، سیستم یا هرچیزی است که شما قصد خرید آن را دارید. آگاهی از قیمت و شیوه قیمت گذاری دستگاه‌ها به شما کمک می‌کند که در هنگام خرید، تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید و بتوانید بهترین خود را انجام دهید.

بسته به این که چه قطعات سخت‌افزاری در درون یک کیس قرار دارد، ممکن است که هزینه خرید آن از چند صد هزارتومان تا چند ده میلیون تومان متفاوت باشد. برای این که سیستم مورد نیاز خود را خریداری کنید، ابتدا لازم است که کارایی مورد نیاز خود را مشخص کنید! شما باید بدانید که برای چه چیزی نیاز به خرید یک سیستم دارید؟

آیا می‌خواهید از نرم‌افزارهای آفیس استفاده کنید؟ آیا نیاز به کار با نرم‌افزارهایی مانند ویژوال کامپوزر دارید؟ آیا باید برای پروژه‌های درس معماری خود از تری دی مکس (3D MAX) استفاده کنید؟ بسته به این که شما به چه دستگاهی نیاز دارید، هزینه ای که باید برای آن پرداخت کنید، کاملاً متفاوت خواهد بود. در این زمینه کارشناسان و افراد حرفه ای هستند که می‌توانند به راحتی تشخیص دهند که کدام کیس می‌تواند کارایی مورد نیاز شما را داشته باشید.

پیشنهاد اول

 کیس آماده دانشجویی i5 9400f 8GB 1tb

 

مادربرد ایسوس: H310-MR
پردازنده اینتل: i5 9400f
رم کروشیال: ۸G B2666
هارد وسترن دیجیتال: ۱TB
منبع تغذیه گرین: 4۰۰W
فن پردازنده: i5 1150
کارت گرافیک ایسوس: GT-1030
دی وی دی رایتر: LITE ON
کیس گرین: AVA
کیبورد و موس تسکو: TK8050
مانیتور ال جی: ۲۰MK400
خرید محصول

پیشنهاد دوم

 کیس آماده دانشجویی i3 4GB 1tb

 

مادربرد ایسوس: H110-MR
پردازنده اینتل: i3 7100
رم کروشیال: 4G B2666
هارد وسترن دیجیتال: ۱TB
منبع تغذیه گرین: 3۰۰W
فن پردازنده: i3 1150
دی وی دی رایتر: LITE ON
کارت گرافیک ایسوس: GT-1030
کیس گرین: AVA
کیبورد و موس تسکو: TK8050
مانیتور ال جی: ۲۰MK400
خرید محصول

پیشنهاد سوم

 کیس آماده دانشجویی i5 8GB 1tb

 

مادربرد ایسوس: H310-MR
پردازنده اینتل: i5 8400
رم کروشیال: ۸G B2666
هارد وسترن دیجیتال: ۱TB
منبع تغذیه گرین: 4۰۰W
فن پردازنده: i5 1150
دی وی دی رایتر: LITE ON
کیس گرین: AVA
کیبورد و موس تسکو: TK8050
مانیتور ال جی: ۲۰MK400
خرید محصول

از کجا می‌توانم سیستم مورد نیاز خود را تهیه کنم؟

شما تنها کافیست که قبل از مراجعه برای خرید، یک لیست از عملیات‌ها و فعالیت‌هایی که به نظرتان لازم است سیستم شما قادر به انجام آن‌ها باشند، تهیه کنید. برای خرید کیس کامپیوتر دانشجویان بر این اساس، مدنظر داشته باشید که هرچقدر پروژه‌های درسی شما نیاز به فعالیت‌های سنگین تری داشته باشند، قیمت سیستم شما هم افزایش پیدا خواهد کرد.

حالا که متوجه شدید، چگونه قادر به خرید یک دستگاه و سیستم خوب هستید، باید به دنبال یک فروشنده خوب هم بگردید. فروشنده ای که دستگاه مورد نیاز شما را داشته باشد و بتواند شما را به خوبی راهنمایی کند. در این زمینه می‌توانید به فروشگاه کامپیوتر فیض اعتماد کنید.

راهنمای جامع خرید کیس کامپیوتر دانشجویی

مدنظر داشته باشید که هر سیستم کامپیوتری که برای کارهای دانشجویی یا به صورت کلی مولتی تسکنینگ می‌خواهد استفاده شود، باید دارای قطعات زیر با ویژگی‌های حداقلی باشد:

  • مادر بورد (Mother Board): برند سازنده می‌تواند ایسوز (Asus) باشد!
  • پردازنده (CPU): پردازنده‌های اینتل برای یک کارایی و عملکرد عالی توصیه می‌شوند!
  • رم (RAM): با توجه به نرم‌افزارهای مورد نیاز خود، برای انتخاب حجم صحیح از فروشنده کمک بگیرید.
  • کارت گرافیک: برند INVIDIA در این زمینه پیشتاز محسوب می‌شود، اما حتماً قیمت را در نظر داشته باشید.
  • اس اس دی (SSD): اگر دوست دارید که کیس کامپیوتر دانش آموزان منتخب شما، سرعت بالایی داشته باشد، استفاده از این نوع سیستم‌های حافظه توصیه می‌شود.
  • هارد دیسک (Hard Disc): همان حافظه‌های قدیمی هستند که به صورت ترکیبی با SSD در یک کیس ایده‌آل استفاده می‌شوند.
  • درایو نوری: اگر نیاز به استفاده از انواع DVD یا CD دارید، استفاده از درایو نوری می‌تواند کمک کند، اما در غیر این صورت تنها هزینه اضافی کرده‌اید.
  • کولر و یا فن: برای این که دستگاه شما بعد از مدتی کارایی خود را از دست ندهد و نیاز به تعمیر نداشته باشد، استفاده از کولر یا فن توصیه می‌شود. (تمامی کیس‌های استاندارد دارای فن هستند!)

فروشگاه اینترنتی کامپیوتر فیض

فروشگاه فیض کامپیوتر یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش قطعات کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت ، تجهیزات شبکه و تجهیزات ذخیره سازی است

تلفن تماس: 88915131-021