معرفی گوشی شیائومی – MI NOTE 10 – اکسسوری‌ها

گوشی شیائومی – MI NOTE 10 – اکسسوری‌ها

برند شیائومی یکی از معروف‌ترین برندها در سراسر دنیا است که با عرضه محصولات زیبا و باکیفیت، توانسته به یکی از محبوب‌ترین سازندگان گوشی هوشمند در جهان تبدیل شود. چنانچه قصد خرید گوشی هوشمند را دارید و به دنبال محصولی خاص و باکیفیت هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. ما در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی گوشی شیائومی MI NOTE 10، توضیحاتی نیز در رابطه با انواع اکسسوری شیائومی موجود در بازار به شما ارائه دهیم. آنچه در ادامه خواهید خواند:

  • گوشی شیائومی، محصولی با ظاهر جذاب که میخکوب‌تان می‌کند!
  • در آنچه در رابطه با مشخصات فنی شیائومی می نوت 10 باید بدانید
  • معرفی انواع اکسسوری شیائومی

گوشی شیائومی، محصولی با ظاهر جذاب که میخکوب‌تان می‌کند!

مشخصات فنی شیائومی می نوت 10
می نوت 10 مجهز به حسگر اثر انگشت بوده و دوربین‌های بسیار باکیفتی دارد.

شیائومی در نوامبر 2019، جدیدترین گوشی هوشمند خود را به بازار‌های جهانی عرضه کرده و توانست با استقبال بسیار بالایی از سوی خریداران روبه‌رو شود. گوشی شیائومی  MI NOTE 10 که در حال حاضر یکی از پرچم‌داران این برند نیز محسوب می‌شود، از نظر ظاهری یکی از اسمارت‌فون‌های بسیار زیبا در بازار بوده و یک انتخاب مناسب برای کسانی ‌است که علاوه بر کارایی، به ظاهر گوشی نیز اهمیت می‌دهند. شیائومی می نوت 10 با داشتن ابعاد 157.8× 74.2× 9.7 میلی‌متر، یک گوشی بسیار خوش‌دست است که می‌توانید به‌راحتی حمل کرده و از آن استفاده نمایید. این گوشی به دلیل وجود بدنه آلومینیومی و استفاده از گوریلا گلس 5 در ساخت آن، یک محصول بسیار مقاوم است که خیال شما را از بابت وارد آمدن ضربه‌های ناگهانی و آسیب به گوشی راحت می‌کند.

صفحه نمایش 6.47 اینچی می نوت 10 با رزولوشن بالا، امکان دیدن فیلم‌هایی با وضوح بسیار بالا را برای شما فراهم آورده و لذت داشتن یک سینمای کوچک در دستان‌تان را به شما هدیه می‌دهد. وزن این گوشی 208 گرم بوده و جزو گوشی‌هایی با وزن مناسب به‌شمار می‌رود؛ بنابراین اگر یکی از معیارهای شما برای خرید یک گوشی هوشمند، وزن آن است، می‌توانید با اطمینان خاطر این مدل گوشی شیائومی را انتخاب نمایید.

هر آنچه در رابطه با مشخصات فنی شیائومی می نوت 10 باید بدانید

اکسسوری شیائومی
شیائومی علاوه بر انواع گوشی‌های هوشمند، اقدام به عرضه اکسسوری‌های زیبا و باکیفتی مانند ساعت و دست‌بند هوشمند نیز کرده است

گوشی شیائومی MI NOTE 10 یک گوشی دو سیم کارته است که از شبکه‌های 2G، ، 3G و 4G پشتیبانی کرده و به همین دلیل نیز جزو گوشی‌های بسیار کاربردی در بازار موبایل محسوب می‌گردد. می‌نوت 10 با حافظه 128 گیگا بایتی خود، چیزی فراتر از یک گوشی موبایل بوده و قادر است حجم بالایی از اطلاعات مورد نیاز شما را در خود جای دهد تا هر زمان که لازم بود به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

این گوشی با اندروید 9 به بازار عرضه شده و یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های اندرویدی در جهان به‌شمار می‌رود که قادر است تمامی انتظارات شما را از یک سیستم‌عامل موبایل پاسخگو باشد. مجهز بودن گوشی می نوت 10 به حسگر اثر انگشت، این گوشی را به یکی از مطمئن‌ترین تلفن‌های هوشمند در جهان تبدیل کرده است. قطب‌نما، حسگر مجاورتی و شتاب‌سنج از دیگر حسگر‌های این دستگاه هستند که تاثیر زیادی در بالارفتن تعداد خریداران این گوشی محبوب بر جای گذاشته‌اند.

اگر به عکاسی با موبایل علاقه‌مند بوده و یکی از معیارهای‌تان برای انتخاب گوشی کیفیت دوربین آن است، بهتر است بدانید که گوشی شیائومی MI NOTE 10 بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آید. دوربین عقب شیائومی می نوت 10 مجهز به پنچ لنز مجزا بوده و امکان ثبت تصاویر و ویدیو‌هایی با وضوح بسیار بالا را برای شما فراهم می‌آورد.

با لنز‌های 108، 12، 5، 20 و 2 مگاپیکسلی این دوربین قادرید ویدیو‌هایی با سرعت و کیفیت بسیار بالا فیلم‌برداری کرده و خاطره‌انگیز‌ترین لحظات زندگی خود را ماندگار نمایید. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می نوت 10 به شما فرصت گرفتن عکس‌هایی بسیار باکیفیت را داده و گرفتن سلفی و ثبت لحظات شیرین را به یکی از لذت‌ بخش‌ترین کارهای‌تان تبدیل می‌کند. باطری 5260 mAh این گوشی فست شارژ بوده و در 65 دقیقه به طور 100٪ شارژ می‌گردد؛ بنابراین می توانید بدون اتلاف وقت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک گوشی شارژ شده و آماده به‌کار را در اختیار داشته باشید.

سایر امکانات شیائومی می نوت 10 عبارتند از:

  • رادیو FM
  • وای‌فای
  • هات اسپات
  • مادون قرمز
  • NFC
  • GPS

معرفی انواع اکسسوری شیائومی

اکسسوری شیائومی
شیائومی علاوه بر انواع گوشی‌های هوشمند، اقدام به عرضه اکسسوری‌های زیبا و باکیفتی مانند ساعت و دست‌بند هوشمند نیز کرده است.

شیائومی در کنار ارائه انواع گوشی، اقدام به عرضه اکسسوری و لوازم جانبی موبایل نیز کرده و توانسته از این طریق رضایت مشتریان خود را به دست آورد. تعدادی از انواع اکسسوری شیائومی که از فروش بالایی نیز در بازار برخوردار هستند، عبارتند از:

  • هولدر موبایل
  • کابل شارژ
  • سه‌راهی شارژر
  • کاور گوشی
  • ساعت هوشمند
  • دست‌بند هوشمند
  • هدفون ساده
  • هدفون بلوتوثی

این مقاله به معرفی یکی از جدید‌ترین گوشی‌های هوشمند برند شیائومی، یعنی شیائومی می نوت 10 پرداخته و مشخصات ظاهری و فنی این محصول را مورد بررسی قرار می‌دهد. در این مطلب علاوه بر گوشی شیائومی MI NOTE 10، چند نمونه از کاربردی‌ترین انواع اکسسوری شیائومی که از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند نیز به شما معرفی شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *