تکنولوژی و تجهیزات بازی‌های رایانه‌ای :: تجهیزات لازم برای یک گیمر

تجهیزات لازم برای یک گیمر

تجهیزات ضروری

بازی کردن چه برای سرگرمی باشد چه به عنوان شغل باشد، نسبتاً پرهزینه است. بازی کردن رقابتی در سرتاسر جهان با شهرت زیادی روبرو شده و طرفداران زیادی دارد. بسیاری از گیمرها دائماً به دنبال روش‌هایی برای برتری یافت نسبت به گیمرهای رقیب هستند. بهترین راه برای موفق شدن در بازی‌ها و پیروزی در رقابت چیست؟ ارتقای سیستم‌ها و ملزومات یک گیمر و سرمایه‌گذاری گیمر بر روی خودش و تجهیزاتش است.

از آنجا که صنعت بازی (گیمینگ) رو به رشد است و روز به روز تعداد اکسسوری‌ها و تجهیزات مناسب گیمر در بازار بیشتر می‌شود. این تجهیزات و اکسسوری‌ها نه تنها مهارت‌های گیمر را بهبود می‌بخشد، بلکه به سلامت او نیز کمک می‌کند. در این مطلب به شما نشان می‌دهیم که یک گیمر به چه تجهیزات نیاز دارد تا بتواند به خوبی به فعالیت خود ادامه دهد و از رقبای خود پیشی بگیرد.

موس بیسیم گیمینگ

اولین و مهمترین ملزومات گیمر، داشتن یک موس گیمینگ خوب است. این موس باعث بهبود عملکرد شما به نحوی منحصر به فرد می‌شود. به ویژه موس‌های بدون سیم مخصوص گیمینگ مزایای بسیار بیشتری نسبت به موس‌های معمولی دارند. ویژگی‌هایی همچون ویبره و کلیک کردن سریع در فضای رقابتی بازی‌های آنلاین کمک زیادی به برنده شدن در بازی می‌کند.

یکی دیگر از تجهیزات مناسب گیمر یک پد موس مناسب است. به تازگی پدهای بزرگی طراحی شده‌اند که باعث افزایش دقت بازیکنان می‌شود. به ویژه اگر موس بیسیم داشته باشید به خوبی می‌توانید روی این پدهای بزرگ مانور دهید.

موس بیسیم گیمینگ
اولین و مهمترین ملزومات گیمر، داشتن یک موس گیمینگ خوب است

کیبورد گیمینگ

یک کیبورد با کیفیت لازمه کامپیوتر گیمر است. هر بازیکن حرفه‌ای باید یک کیبورد خوب داشته باشد. کیبورد با کیفیت باعث بهبود بازی می‌شود. یک کیبورد مخصوص بازی باعث عملکرد سریعتر کلیدها، مانور بهتر مچ دست و دوام بیشتر در بازی می‌شود. یکی از مهمترین کاربردهای یک کیبورد مناسب جلوگیری از خستگی و جراحت دست گیمر است.

کیبورد گیمینگ
یک کیبورد با کیفیت لازمه کامپیوتر گیمر است

مانیتورهای دوقلو

هر کامپیوتر گیمر باید مجهز به مانیتورهای دوقلو یا دو مانیتور باشد. گیمینگ رقابتی نیازمند چندین کار همزمان است و دو مانیتور یا بهتر از آن مانیتورهای دوقلو برای این فعالیت ضروری است. با صفحه نمایش‌های بیشتر در طول بازی دید خود را بهبود خواهید داد. اگر نگران این موضوع هستید که اضافه کردن یک مانیتور دیگر یا تهیه یکی از مانیتورهای دوقلو ممکن است هزینه بالایی داشته باشد، گزینه‌های بسیار مقرون به صرفه‌ای امروزه در بازار یافت می‌شود.

مانیتور دوقلو در کنار موس و کیبوردی باکیفیت و مخصوص بازی یک سیستم مناسب گیمر را تشکیل می‌دهند و به شما کمک می‌کند تا یک بازی شگفت انگیز را تجربه کنید.

مانیتور دوقلو
با صفحه نمایش‌های بیشتر در طول بازی دید خود را بهبود خواهید داد.

اسپیکرهای با کیفیت

یکی دیگر از ملزومات گیمر که به عملکرد بهتر در بازی کمک می‌کند، اسپیکر است. صدای رسا و باکیفیت باعث لذت بیشتر از بازی می‌شود. به علاوه لازم نیست کل بازی از هدفون استفاده کنید.

اسپیکرهای با کیفیت
یکی دیگر از ملزومات گیمر که به عملکرد بهتر در بازی کمک می‌کند، اسپیکر است

هدست گیمینگ

در مواقعی که برای بازی کردن به سکوت نیاز دارید، یک هدست با کیفیت و مخصوص گیمینگ الزامی است. این هدست‌ها تنها صدای عالی تولید نمی‌کنند، بلکه مجهز به میکروفن هستند. بنابراین با داشتن هدست می‌توانید در طول بازی‌های چند گیمری به سرعت با بازیکنان دیگر ارتباط برقرار کنید. هدست‌ها خیلی راحت هستند و در طول بازی باعث حواس پرتی نمی‌شوند.

هدست گیمینگ
مواقعی که برای بازی کردن به سکوت نیاز دارید، یک هدست با کیفیت و مخصوص گیمینگ الزامی است.

میز مخصوص گیمینگ

وقتی با دقت و وسواس یک سیستم مناسب گیمر تهیه می‌کنید، این تجهیزات به یک میز مناسب نیاز دارند. یک میز گیمینگ تقریباً مشابه با میز کامپیوتر است، با این تفاوت که باید فضای کافی برای تمامی ملزومات گیمر را داشته باشد. همچنین باید کاملاً راحت باشد و در جایی قرار گیرد که حرکت کردن برای گیمر راحت باشد. ارتفاع مناسبی از زمین داشته باشد، جای کافی برای مانور پاها و دست‌ها وجود داشته باشد.

میز مخصوص گیمینگ
یک میز گیمینگ تقریباً مشابه با میز کامپیوتر است

نگهدارنده هدست

اگر می‌خواهید میز بازی شما منظم باشد، به شما توصیه می‌کنیم یک پایه نگهدارنده هدست خریداری کنید. برخی از مدل‌های این نگهدارنده‌ها علاوه بر شارژ هدست، شامل پورت‌های USB هستند و شما به راحتی می‌توانید سایر دستگاه‌های خود را از طریق آن شارژ کنید.

نگهدارنده هدست
می‌خواهید میز بازی شما منظم باشد ، یک پایه نگهدارنده هدست خریداری کنید.

صندلی گیمینگ

بازی کردن برای مدت زمانی طولانی مسلماً راحت نیست. برای اینکه تجربه لذت بخشی از بازی داشته باشید، باید یک صندلی گیمینگ مناسب تهیه کنید. صندلی‌های گیمینگ به سلامت ستون فقرات کمک می‌کند، از مشکلات گردنی جلوگیری می‌کند و باعث بهبود جریان خون می‌شوند. صندلی‌های گیمینگ با ویژگی ارگونومیک نه تنها به بهتر شدن تجهیزات بازی کمک می‌کنند، بلکه سلامت گیمر را به خطر نمی‌اندازند.

صندلی گیمینگ
صندلی‌های گیمینگ به سلامت ستون فقرات کمک می‌کند، از مشکلات گردنی جلوگیری می‌کند و باعث بهبود جریان خون می‌شوند.

عینک‌های گیمینگ

صفحه نمایش کامپیوتر نور آب منتشر می‌کند که منجر به خستگی چشم می‌شود. اگر برای مدت زمان طولانی بازی کنید، به چشم‌های خود آسیب می‌رسانید. به همین دلیل هر گیمری به یک جفت عینک مخصوص بازی‌های ویدئویی نیاز دارد. این عینک‌ها مانع رسیدن نور آبی به چشم می‌شوند و به گیمر اجازه می‌دهد برای مدت زمان طولانی و بدون صدمه دیدن چشم‌هایش بازی کند. عینک‌ها باعث شفاف‌تر شدن تصاویر روی صفحه نمایش می‌شوند.

عینک‌های گیمینگ
این عینک‌ها مانع رسیدن نور آبی به چشم می‌شوند.

به روز رسانی تجهیزات مناسب گیمر قطعاً برای شما که خود را یک گیمر می‌نامید ضروری است. این کار باعث بهبود عملکرد شما در طول این فرایند می‌شود. فرقی ندارد که برای سرگرمی یا به عنوان یک شغل آن را انجام می‌دهید، با داشتن یک کامپیوتر گیمر مجهز و پیشرفته و بهره‌مندی از یک سیستم مناسب گیمر نتیجه بهتری بدست می‌آورید. برای انتخاب تمامی تجهیزات و

ملزومات دقت و زمان کافی بگذارید تا بهترین مجموعه را برای گیمینگ خود داشته باشید. به لطف امکانات و تجهیزات مدرنی که امروزه برای گیمرها تولید می‌شود، تجربه بازی لذت بخشی پیش روی شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *