بهترین رم های جهان در سال 2020

بهترین رم

وقتی درباره به روز رسانی کامپیوتر از متخصصین حرفه‌ای سوال کنید، بیشترین توصیه آن‌ها به روز رسانی رم و البته استفاده از بهترین رم های جهان است. با افزایش روز افزون تقاضا برای سیستم عامل‌هایی مانند ویندوز 10 یا مک او اس موهاوی و بازی‌های ویدئویی AAA، امروزه بیش از هر زمان دیگر رم‌ها در سطح جهان پیشرفت کرده‌اند.

حتی اگر بهترین مدل کامپیوتر را دارید، وقتی سرعت آن کند شود، زمان تعویض و به روز رسانی رم کامپیوتر فرا رسیده است. اگر مطمئن نیستید که به دنبال چه برندی باید باشید یا اگر نمی‌دانید که بهترین رم جهان کدام مدل است. یا حتی چنانچه نمی‌دانید کدام برند رم برای کامپیوتر شما مناسب‌تر است.

چند نکته است که باید در زمان خرید رم به خاطر داشته باشید و این نکات اندازه، سرعت و ظرفیت رم است. برای راحت‌تر شدن روند خرید و آشنایی با بهترین رم های 2020، به شما توصیه می‌کنیم این مقاله را مطالعه نمایید. با بررسی مجموعه معرفی شده در این مقاله به خوبی می‌توانید کامپیوتر خود را به روزرسانی کنید.

بهترین رم ، که می‌توانید در سال 2020 بخرید

اگر می‌خواهید رم خود را به روزرسانی کرده، با گزینه‌های زیر شروع کنید. مجموعه‌ای از بهترین رم های 2020 را برای شما گردآوری کرده‌ایم. اگر از یک سیستم مدرن استفاده می‌کنید، هنوز هم می‌توانید از رم های قدیمی در کامپیوتر خود استفاده کنید،

اما انتخاب جدیدترین و بهترین رم برای سیستم به معنای عملکرد بهتر، تصاویر زیباتر یا ذخیره بیشتر داده‌ها است. در ادامه با ما باشید!

بهترین رم : Corsair Vengeance LED

رم های Corsair یکی از مشهورترین و بهترین رم های جهان در بازار تکنولوژی است. سری Vengeance به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد LED DDR4 خود به یکی از بهترین رم های 2020 تبدیل شده است. تولیدکنندگان PC در سرتاسر جهان به کمک این مدل رم نورپردازی مطلوب‌تری را فراهم آورده‌اند. این رم دارای یک پخش‌کننده حرارتی (heat spreader) است که باعث خنک‌تر شدن سیستم و به حداکثر رسیدن عملکرد می‌شود.

 

بهترین رم 2020
رم های Corsair یکی از مشهورترین و بهترین رم های جهان در بازار تکنولوژی است.

 

بهترین رم DDR4: G. Skill Trident Z RGB

تقریباً همه افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند یا علاقه‌مند به تکنولوژِ است، درباره G. Skill و سری شگفت انگیز آن یعنی رم های سری Trident Z RGB شنیده است. یکی از بهترین رم های 2020 است که نه تنها به خاطر سرعت، بلکه به خاطر ویژگی‌های DIMM که طیف وسیعی از امواج نور را برای کل سیستم فراهم می‌آورند از شهرت بالایی برخوردار شده‌اند.

بهترین رم DDR4: G. Skill Trident Z RGB

بهترین و مقرون به صرفه‌ترین رم: Kingston HyperX Fury

یکی از رم های 2020 برند Kingston HyperX Fury است که از قابلیت اورکلاک خودکار برخوردار است و در عین حال قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر برندها دارد. این رم هوشمند دارای بالاترین سرعت ممکن است و عملکرد تمامی مجموعه چیپ‌های اینتل را بهینه می‌کند. اگرچه این رم قیمت مناسبی دارد، تأثیر قابل توجهی بر عملکرد سیستم شما دارد.

بهترین و مقرون به صرفه‌ترین رم: Kingston HyperX Fury

بهترین رم بازی: Adata Spectrix D80

اگر می‌خواهید یک سیستم بازی منحصر به فرد بسازید، باید از بهترین قطعات سخت افزاری برای سیستم خود استفاده کنید. رم مدل Adata Spectrix D80 یکی از برترین رم های 2020 مختص بازی به شمار می‌رود. نه تنها از فرکانس 5,000 مگاهرتز برخوردار است، بلکه سیستم خنک کنندگی این رم نگرانی‌ها درباره داغ شدن سیستم را از بین می‌برد.

بهترین رم بازی
رم مدل Adata Spectrix D80 یکی از برترین رم های 2020 مختص بازی به شمار می‌رود.

 

بهترین رم لپ‌تاپ: Crucial Ballistix Sport

مدل Crucial با فاصله از رم های دیگر از بهترین رم های 2020 برای لپ‌تاپ است. مدل Crucial Ballistix Sport طوری طراحی شده تا عمر باتری لپ‌تاپ را بهینه‌سازی کند، ضمن اینکه عملکرد سیستم را سریع‌تر می‌کند. از بهترین‌ رم های جهان برای بهبود عملکرد لپ‌تاپ است و سرعت ذخیره‌سازی داده‌ها را نیز افزایش می‌دهد. تنها کافی است که لپ‌تاپ شما قابلیت ارتقای رم را داشته باشد، این رم می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب برای شما باشد.

 

در آخر باید خاطر نشان کرد که این فهرست همچنان ادامه دارد و تنها به برخی از رم های 2020 اشاره شد. هیچ چیز مانند افزایش سرعت حافظه سیستم باعث بهبود عملکرد سیستم عامل نمی‌شود. با انتخاب بهترین و مناسب‌ترین رم برای سیستم خود، عملکرد کل سیستم را بهینه‌سازی خواهید کرد.

چه تصمیم دارید جدیدترین بازی‌های ویدئویی را روی سیستم خود اجرا کنید، چه به دنبال عملکرد بهتر، سریع‌تر و راحت‌تر سیستم باشید، باید رم سیستم خود را ارتقا دهید. انتخاب رم مناسب به پلتفرم سیستم شما و نرم‌افزارهایی که قصد اجرای آن را دارید بستگی دارد. در این مطلب سعی شد برخی از بهترین رم های جهان به شما معرفی شود، این رم‌ها دارای بالاترین کیفیت هستند.

هر ساله جدیدترین انواع تجهیزات کامپیوتر به بازار عرضه می‌شود. رم های 2020 در مقایسه با مدل‌های سال قبل بهتر و کارآمدتر هستند، در عین حال طراحی زیباتری هم دارند. رنگ‌ها و طراحی‌ها سفارشی ساخته می‌شوند و به کامپیوتر شما اجازه می‌دهد عملکرد بهتر و سریع‌تری داشته باشد.

اگر قصد ارتقای سیستم خود را دارید و می‌خواهید رم جدید تهیه کنید. شاید گزینه‌های معرفی شده جذابیت بالایی داشته باشند، اما قبل از هر چیز تمامی جوانب و ویژگی‌های سیستم خود را در نظر بگیرید و سپس یکی از بهترین رم های 2020 را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *